În următoarele 5 minute vei afla:

– Care au fost activitățile preferate de români în perioada de izolare.
– Unde au avut loc filmările pentru campania ”În vremea radioului”.


Vedete și nume celebre din showbiz, precum Smiley, Alina Eremia, Liviu Teodorescu, Călin Goia, Randi sau Alin Dincă (solist al formației Trooper) s-au implicat în realizarea videoclipului de promovare a campaniei ’’În vremea radioului’’, unde piesa principală ‘’Fata din vis”, compusă de trupa Compact, a fost adaptată în direcția mesajelor campaniei.  

Răzvan Exarhu, cea mai cunoscută voce de la Rock FM, Andrei Ciobanu și Ionuț Rusu, prezentatorii matinalului de la Kiss FM, și Liana Stanciu, cea mai cunoscută voce din radioul românesc, pe care o auziți în fiecare dimineață la Magic Start, matinalul de la Magic FM, sunt reprezentanții posturilor de radio implicate și cei care anunță startul campaniei în cadrul clipului de promovare. 

Clipul campaniei a fost filmat de fiecare vedetă în parte, în intimitatea propriei locuințe

Cântăreții Smiley, Alina Eremia, Liviu Teodorescu și Călin Goia sunt doar o parte dintre vedetele care și-au deschis ușile casei pentru ascultători, încurajându-i astfel să continue lupta împotriva răspândirii virusului. Manifesto-ul campaniei este un îndemn din partea vedetelor către ascultători pentru a reflecta asupra a ceea ce a adus bun perioada izolării. 

‘’Și știi ce nu s-a oprit? Tu nu te-ai oprit!”. Tu ai continuat și ai făcut tot ce ai putut în noile condiții, pentru ca lucrurile care contează să nu se oprească. Ai muncit, ai făcut școală cu copiii tăi, ai gătit, ți-a fost dor, ai râs, te-ai întristat, ai avut răbdare, ai simțit timpul și importanța lui.

În tot acest timp, radioul a fost companionul tău de vreme bună sau rea. Ți-a susținut moralul, te-a făcut să râzi, să te emoționezi și să dansezi. Și mai mult decât orice, radioul și vocile lui ți-au adus aminte că suntem conectați unul cu altul mai mult decât oricând, chiar dacă suntem nevoiți să menținem distanța socială. Ne-am gândit cu drag la radio și te îndemnăm să o faci și tu. Aceasta este o campanie despre tine acasă. Sau în mașină. Sau pe stradă. Sau la birou. Sau oriunde. Și mereu”.

Kiss FM, Rock FM și Magic FM lansează o campanie de comunicare despre radio ca mediu preferat de ascultători pentru gradul înalt de credibilitate pe care îl are, dar și ca mediu preferat al generației Milenialilor. Intitulată ‘’În vremea radioului’’, campania celebrează importanța radioului în viețile oamenilor, fiind realizată în parteneriat cu agenția Circles-Colab. Producția piesei a fost asigurată de StartRec Studios, iar producția video de Hai-Hui Entertainment. 

Inițiativa își propune să aducă în atenția publicului larg importanța radioului, locul unde oamenii au auzit cele mai importante vești ale secolului XX: Churchill a declarat război Germaniei printr-o transmisie radiofonică; la radio s-a anunțat prima dată că al Al Doilea Război Mondial s-a încheiat și, nu în ultimul rând, la radio s-a auzit pentru prima dată “un comunicat important pentru țară“.

’’ În această perioadă de criză, când totul se schimbă și noutatea devine un laitmotiv, radio-ul este alături de români, fiind tool-ul care estompează la nivel emoțional distanțarea socială. La 124 de ani distanță de la prima transmisie radio din istorie, pe fondul pandemiei COVID-19, Kiss FM, Rock FM și Magic FM lansează campania ‘’În vremea radio-ului’’, ca o celebrare a unuia dintre cele mai populare mijloace de comunicare media. Ne bucurăm că am reușit să realizăm campania cu ajutorul celebrităților, care s-au alăturat într-un mod autentic și natural inițiativei, chiar din intimitatea locuințelor lor. Era un pas pe care l-am văzut ca fiind normal, după ce am primit și aprobarea publicului, în toată această perioadă de izolare, dificilă pentru majoritatea, să luăm în considerare faptul că radioul a fost companionul ascultătorilor, de vreme bună sau vreme rea’’, declară Florin Ciobică, Managing Director AG Radio Holding.


În topul activităților preferate de români în perioada de izolare, ascultarea radioului a fost votată de peste 34% dintre aceștia, conform unui studiu realizat de Exact Business Solution în luna aprilie a acestui an. Având în vedere că oamenii își petrec majoritatea timpului în propria locuință, aceștia ascultă mai mult timp frecvențele radio zilele acestea. Radioul este al doilea canal în topul încrederii românilor, votat în proporție de 60% de respondenți, prima sursă fiind autoritățile și persoanele acreditate. 78% dintre respondenți consideră că cel mai important beneficiu al radioului în perioada COVID-19 este acela de informare, 74% dintre români au declarat că radioul le aduce o stare de bine/relaxare, iar 60% nu se mai simt singuri atunci când sunt în compania lui.

Citește și:

Thrive Global România lansează Asistentul Thrive, noul tău prieten virtual

13 lucruri pe care le-am făcut cu toții în izolare

Author(s)

  • Crina Alexe

    redactor-șef Thrive Global România

    După 17 ani ca jurnalist la revista de modă și lifestyle ELLE România, în care a scris despre evenimentele culturale locale, cărți, modă, parenting, relații și destinații de călătorie și în care a intervievat mulți oameni interesanți, care i-au împărtășit poveștile lor pline de inspirație, Crina a decis că o schimbare este mai mult decât binevenită. Mai ales că rutina la locul de muncă este calea sigură spre plafonare, ca să nu zicem burnout. Așa că s-a alăturat echipei entuziaste de la Thrive Global România, alături de care speră să inițieze conversația pe plan local despre burnout și epuizare, despre cum pot fi ele combătute și, nu în ultimul rând, despre curajul de a ne accepta vulnerabilitățile. Așadar, trimiteți-i opiniile și sugestiile voastre pe aceste teme pe adresa [email protected]. Keep thriving!