WELLBEING//

7 poziții de yoga pentru începători și beneficiile lor

Învinge stresul, durerile de spate și câștigă flexibilitate!


În următoarele 3 minute vei afla:

– Care poziție de yoga este cea mai indicată pentru cei care lucrează toată ziua la computer.
– Ce este cobra și cum te poate ajuta.


Există multe motive extraordinare pentru a adăuga yoga în viața ta. Yoga îmbunătățește tonusul muscular, flexibilitatea, echilibrul, te ajută să te relaxezi și să reduci stresul. Studiile recente arată că practicând yoga poți reduce anxietatea, depresia, durerea cronică, iar calitatea somnului se îmbunătățește.

Așadar, învinge stresul, durerile de spate și câștigă flexibilitate cu aceste simple poziții de yoga.

1. Child’s Pose: te ajută să te relaxezi.

Child’s Pose este poziția care te va ajuta să te relaxezi și să-ți regăsești concentrarea în timpul unei clase de yoga. Întinde ușor coloana vertebrală, zona lombară, șoldurile, genunchii și gleznele.

2. Downward Facing Dog: îmbunătățește flexibilitatea.

Este una dintre cele mai frecvente poziții de yoga și cea care face tranziția dintre cele mai multe poziții de yoga. Te ajută să întinzi umerii, coloana vertebrală, zona lombară, mușchii picioarelor și să crești forța brațelor.

3. Hight Plank: tonifiază tot corpul.

High plank este una dintre cele mai intense poziții de yoga și ajută la creșterea forței fizice a întregului corp. Această poziție te va ajuta să întărești abdomenul, încheieturile și mușchii din zona coloanei vertebrală, ceea ce va ajuta postura generală a corpului.

4. Low Plank: întărește brațele, încheieturile și abdomenul.

Ca și în high plank, low plank te va ajuta să întărești brațele, încheieturile și abdomenul. Este poziția de yoga care face tranziția dintre high plank și cobra.


Povești care vă inspiră, care vă vor emoționa și care, în același timp, vă vor ajuta să rămâneți sănătoși emoțional și fizic.

→ Săptămânal la tine în inbox.


5. Cobra: întărește mușchii spatelui.

Cobra este poziția de yoga care te va ajuta să diminuezi disconfortul de la nivelul spatelui. Ajută umerii, deschide partea superioară a corpului, diminuează disconfortul de la nivelul zonei lombare și îmbunătățește flexibilitatea coloanei vertebrale.

6. Bridge Pose: îți dă energie.

Bridge pose este o poziție de yoga care îți va da energie, dar care te va ajuta să te relaxezi în același timp. Întinde partea din față a corpului, gâtul și coloana vertebrală. Îmbunătățește digestia și reduce disconfortul menstrual. 

7. Savasana: reduce stresul și te ajută să te relaxezi.

Savasana este poziția de yoga cu care se închide orice clasă de yoga. Are rolul de a ajuta corpul să ajungă la nivelul de baza după practică și ajută organismul să absoarbă și să integreze beneficiile practicii în memoria musculară, minte și sistemul nervos.

Citește și:

Yoga în viața mea

De la victimă a depresiei la profesor de yoga

S-ar putea să-ți placă și…

WELLBEING//

De la victimă a depresiei la profesor de yoga

WELLBEING//

Ce trebuie să știi înainte să te apuci de yoga

WELLBEING//

Yoga în viața mea

Înscrie-te pentru a primi newsletter-ul

Thrive Global
Curajul este ca un mușchi. Și știu din proprie experiență că pe măsură ce îl exersezi devine din ce în ce mai ușor să nu te lași copleșit de temeri.

- Arianna Huffington

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență plăcută. Pentru a continua navigarea pe site trebuie să fii de acord cu uzul lor. Mai multe informații despre modul în care folosim cookie-uri poți afla citind politica noastră de confidențialitate.